بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:15
بازديد از اين پست : 258

تمرینات دشوار:" گمان می کنم ایده کلی تمرینات همانند آن چیزی است که در سویا و تحت نظر اونای امری انجام می دادیم. البته که اینجا جدیت و سطح بازیکن ها نسبت به سویا بالاتر و بیشتر است. ما برای پنج روز آینده در اینجا خواهیم بود و من دوست داشتم که این اردو برای مدت زمان بیشتری ادامه می یافت، زیرا که من از تک تک لحظات حضور در اینجا به همراه بارسا لذت می برم. حضور ما در اینجا بسیار با اهمیت است، زیرا اگر در تمرینات پیش فصل از نظر فیزیکی خوب آماده نشوید، در ادامه به مشکل خواهید خورد و حتی ممکن است که باعث از دست رفتن عنوان های قهرمانی خواهد شد و این چیزی است که من از آن منتفرم.

پست بازی: "در سویا معمولا پشت سر مهاجمان بازی می کردم اما در تیم ملی کرواسی به عنوان هافبک تدافعی. من بیشترین لذت را با بازی در پستی خواهم برد که به تیم بیشترین کمک را بکند. هر جای زمین که باعث شود تیم بهتر بازی کند، بهترین پست برای من خواهد بود. فرقی نمی کند چه در میانه میدان یا در کناره های زمین. در هر جایی که سرمربی تیم از من بازی بگیرد صد در صد توانم را به کار خواهم گرفت."

بازی در کنار ژاوی:"باقی ماندن او در بارسلونا بهترین خبر ممکن بود.او نماد و سمبل باشگاه است و از بودن او واقعا خوشحالم. من تا به حال همواره رو به روی او به میدان می رفتم، اما حالا می بینم که او با چه تمرکز و جدیتی در هر جلسه تمرینی تیم کار می کند. به عنوان یک بازیکن جوان تر باید بگویم که از اینکه می توانم از ژاوی هم در داخل و هم در خارج از زمین مسابقه درس بگیرم، بسیار راضی و خوشحالم."

مسی، نیمار و سوارز: "من واقعا منتظرم تا در کنار این سه به میدان بروم. این سه نفر بهترین بازیکنان فعلی جهان فوتبال هستند و ما باید تلاش کنیم تا شرایط را برای درخشش آن ها مهیا کنیم. البته که تیم تنها به سه بازیکن محدود نخواهد شد و  برای موفقیت نیاز داریم در بقیه نقاط زمین نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. "


نظرات شما عزیزان:

بارسا
ساعت10:32---9 مرداد 1393
رئالی ها و مخصوصا دروازه بان رئال مواظب باشن که شوت های راکیتیچ خیلی محکمه
پاسخ:اره


شاه مسی
ساعت11:13---8 مرداد 1393
بهترین جایگزین ژاوی راکیتیچه
پاسخ:اره


پویول
ساعت11:04---8 مرداد 1393
عالیه
پاسخ:چی؟


جواد
ساعت10:52---8 مرداد 1393
به نظر من راکیتیچ باید توی ترکیب اصلی باشه. چون واقعا شوت هایی میزنه که نویر هم نمی تونه بگیره
پاسخ:اره


جواد
ساعت10:51---8 مرداد 1393
ایول راکیتیچ.واقعا ازت خوشم اومد
پاسخ:منم همینطور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »